Klubben - Fotballaget Froskene 4 - Lydbok | Fabel

Hør den i Fabel-appen
*Denne lydboka kan strømming av deg som er Fabel-abonnent.

Hør den i Fabel-appen
*Denne lydboka kan strømming av deg som er Fabel-abonnent.

Alder: 6

Del 4. Det brenner!, ropte noen oppe fra veien. Sandra og Sally hadde kommet tilbake, de hadde visst vært i kiosken en tur. Sally sto med en røyk i hånda mens Sandra spiste på en is. Det brenner, det brenner!, ropte begge to. Ikke bry dere om dem, de bøller bestandig!, ropte Mette. Dommeren blåste i fløyta. De har visst rett. Se der, det kommer røyk ut av vinduet i den blokka. Nå er det virkelig duket for trøbbel for Froskene. Sandra og Sally prøver så godt de kan å ødelegge for laget og i kampen mot Solglimt står det om hårfin poengberegning. Og ...nå får vi vite at frosker virkelig passer best på land.

Serietittel:

Serietittel: